- Početna
- Endokrinologija
- Hormonalna nadomjesna terapija
Pretražite
Uvod
Za kontracepciju su također dostupni flaster za kožu i vaginalni prsten. Neke žene biraju intrauterine uloške (IUD) koje sadrže neku vrstu progesterona kako bi minimizirale krvarenje iz materice i zaštitile se od raka maternice. Međutim, za razliku od COC-a, flastera i prstena, spirala nije učinkovita za liječenje akni ili dlaka na licu.
Hormonalna nadomjesna terapija žena u menopauzi
Žene sa PCOS-om povremeno ovuliraju, a COC su korisni u zaštiti od trudnoće. Iako ciklično uzimanje COC-a, sa danima bez hormona svakog mjeseca, dovodi do krvarenja jednom mjesečno, to ne znači da je PCOS „izliječen“. Nepravilni ciklusi se generalno vraćaju kada se COC zaustavi.
Nuspojave — Kod nekih žena koje uzimaju kontracepcijske pilule (ne samo one sa PCOS) prestaje mjesečno krvarenje ili one razviju nepravilne mrlje i krvarenje. Neredovno krvarenje se obično povlači nakon nekoliko menstrualnih ciklusa.
Mnoge žene se brinu da će se ugojiti na pilulama. Općenito, ovo nije problem s trenutno dostupnim niskim dozama pilula. Neke žene razviju mučninu, osjetljivost grudi i nadimanje nakon početka uzimanja pilule, ali ovi simptomi obično nestaju nakon dva ili tri mjeseca.
Pilula je sigurna i efikasna, iako neznatno povećava rizik od nastanka krvnih ugrušaka u nogama ili plućima. Ovo je rijetka komplikacija kod mladih, zdravih žena koje ne puše, ali je više zabrinjavajuća kod žena koje su gojazne i kod starijih žena.
Progestin — Druga metoda za liječenje menstrualnih nepravilnosti je uzimanje hormona zvanog progestin u trajanju od 10 do 14 dana svakih 1 do 3 mjeseca. Ovo će izazvati menstruaciju kod skoro svih žena sa PCOS-om, smanjujući rizik od prekomjernog rasta ćelija endometrijuma, čime se smanjuje rizik od hiperplazije endometrijuma, ali ne pomaže kod kozmetičkih problema (hirzutizam i akne) i ne sprečava trudnoću. Smanjuje rizik od raka maternice.
Najčešća pitanja
Da li se moramo prethodno zakazati na pregled/dijagnostiku/lab testove?
Da biste dobili odgovarajuću medicinsku njegu, preporučujemo prethodno zakazivanje za sve vrste pregleda, te dijagnostičkih procedura.
Razumijemo da hitna medicinska stanja mogu nastupiti neočekivano, te zbog toga smo omogućili našim pacijentima da se bez prethodne najave mogu javiti u naš Odjel urgentnog zbrinjavanja. Odjel urgentnoga zbrinjavanja pruža usluge 24 sata na dan, 7 dana u sedmici, te osigurava brzu i stručnu pomoć s ciljem prepoznavanja, praćenja i početnog tretmana liječenja pacijenata u slučajevima po život opasnih povreda i bolesti
Kada i kako se možemo zakazati na termin za pregled kod ljekara?
Imamo nekoliko praktičnih opcija koje vam omogućavaju da rezervišete svoj termin prema vašim preferencama:
- Pozivom na besplatni broj našeg kontakt centra 0800 222 55:
- Naš prijateljski tim kontakt centra je dostupan da primi vaše pozive i pomogne vam oko zakazivanja.
- Za zakazivanje iz inostranstva možete koristiti broj: + 387 33 555 200
- Ličnom posjetom bolnici na info pultu:
- Ako više volite lični pristup, naše osoblje na recepciji stoji vam na raspolaganju za zakazivanje termina tokom radnog vremena bolnice.
- Putem naše web stranice www.asabolnica.ba
2 načina:
- Na našoj web stranici imate istaknutu formu: “Pošaljite upit” kroz koju se možete zakazati za pregled.
- Klikom na ikonu Viber-a istaknutu na kontakt formi, također se možete zakazati putem Viber poruka.
- Putem Viber-a na poslovnom kanalu ASA Bolnica
- Dovoljno je da pošaljete poruku kroz Viber na poslovni kanal ASA Bolnice sa željenim datumom zakazivanja termina
Koja je procedura za otkazivanje ili pomjeranje zakazanog termina?
Razumijemo da se životne okolnosti mogu promijeniti, te smo fleksibilni kada je u pitanju otkazivanje ili pomijeranje zakazanih termina.
Evo nekoliko načina kako to možete učiniti:
- Pozivom na besplatni broj našeg kontakt centra 0800 222 55:
- Naš prijateljski tim kontakt centra je dostupan da primi vaše pozive i pomogne vam oko zakazivanja.
- Za poziv iz inostranstva možete koristiti broj: + 387 33 555 200
- Ličnom posjetom bolnici na info pultu:
- Ako više volite lični pristup, naše osoblje na recepciji stoji vam na raspolaganju za zakazivanje termina tokom radnog vremena bolnice.
- Putem naše web stranice www.asabolnica.ba
2 načina:
- Na našoj web stranici imate istaknutu formu: “Pošaljite upit” kroz koju se možete zakazati za pregled.
- Klikom na ikonu Viber-a istaknutu na kontakt formi, također se možete zakazati putem Viber poruka.
- Putem Viber-a na poslovnom kanalu ASA Bolnica
- Dovoljno je da pošaljete poruku kroz Viber na poslovni kanal ASA Bolnice sa željenim datumom zakazivanja termina
Da li se mogu liječiti na zdravstvenu knjižicu?
Naša bolnica još uvijek nije u mogućnosti pružati usluge preko zdravstvene knjižice. Međutim, želimo vam saopštiti da predano radimo na tome da obezbijedimo pristup zdravstvenim uslugama ASA Bolnice za pacijente sa obaveznim zdravstvenim osiguranjem.
Trenutno smo u procesu pregovora sa Zavodima zdravstvenog osiguranja kako bismo postigli sporazum koji će vam omogućiti da iskoristite određene usluge naše bolnice. Kada postignemo zvanični dogovor, ASA Bolnica će obavijestiti širu javnost i naše pacijente o novim mogućnostima.
Kantonalni zdravstveni fondovi u BiH u različitom opsegu pokrivaju troškove dijagnostike i liječenja u privatvnim zdravstvenim ustanovama u skladu sa internim pravilima i procedurama. Molimo vas da se informišete u svom Zavodu zdravstvenog osiguranja da li će vaš tretman biti refundiran i u kojoj mjeri.
Imate li parking?
Da, naša bolnica ima parking prostor, smješten na -2. etaži bolničkog objekta. Raduje nas obavijestiti vas da je parking besplatan za sve naše pacijente, te se može koristiti za vrijeme Vašeg boravka u ASA Bolnici.