Skip to main content

Najčešća pitanja

Vi pitate- mi odgovaramo.

Generalna pitanja

Da li se moramo prethodno zakazati na pregled/dijagnostiku/lab testove?

Da biste dobili odgovarajuću medicinsku njegu, preporučujemo prethodno zakazivanje za sve vrste pregleda, te dijagnostičkih procedura.

Razumijemo da hitna medicinska stanja mogu nastupiti neočekivano, te zbog toga smo omogućili našim pacijentima da se bez prethodne najave mogu javiti u naš Odjel urgentnog zbrinjavanja. Odjel urgentnoga zbrinjavanja pruža usluge 24 sata na dan, 7 dana u sedmici, te osigurava brzu i stručnu pomoć s ciljem prepoznavanja, praćenja i početnog tretmana liječenja pacijenata u slučajevima po život opasnih povreda  i bolesti

Kada i kako se možemo zakazati na termin za pregled kod ljekara?

Imamo nekoliko praktičnih opcija koje vam omogućavaju da rezervišete svoj termin prema vašim preferencama:

  • Pozivom na besplatni broj našeg kontakt centra 0800 222 55:
    • Naš prijateljski tim kontakt centra je dostupan da primi vaše pozive i pomogne vam oko zakazivanja.
  • Za zakazivanje iz inostranstva možete koristiti broj: + 387 33 555 200
  • Ličnom posjetom bolnici na info pultu:
    • Ako više volite lični pristup, naše osoblje na recepciji stoji vam na raspolaganju za zakazivanje termina tokom radnog vremena bolnice.
  • Putem e-maila zakazivanja@asabolnica.ba:
    • Ako vam je draže koristiti elektronsku komunikaciju, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila kako bismo dogovorili vaš termin.
  • Putem naše web stranice www.asabolnica.ba

2 načina: 

  • Na našoj web stranici imate istaknutu formu: “Pošaljite upit” kroz koju se možete zakazati za pregled. 
  • Klikom na ikonu Viber-a istaknutu na kontakt formi, također se možete zakazati putem Viber poruka. 
  • Putem Viber-a na poslovnom kanalu ASA Bolnica 
    • Dovoljno je da pošaljete poruku kroz Viber na poslovni kanal ASA Bolnice sa željenim datumom zakazivanja termina
Koja je procedura za otkazivanje ili pomjeranje zakazanog termina?

Razumijemo da se životne okolnosti mogu promijeniti, te smo fleksibilni kada je u pitanju otkazivanje ili pomijeranje zakazanih termina. 

Evo nekoliko načina kako to možete učiniti:

  • Pozivom na besplatni broj našeg kontakt centra 0800 222 55:
    • Naš prijateljski tim kontakt centra je dostupan da primi vaše pozive i pomogne vam oko zakazivanja. 
  • Za poziv iz inostranstva možete koristiti broj: + 387 33 555 200
  • Ličnom posjetom bolnici na info pultu:
    • Ako više volite lični pristup, naše osoblje na recepciji stoji vam na raspolaganju za zakazivanje termina tokom radnog vremena bolnice.
  • Putem e-maila zakazivanja@asabolnica.ba:
    • Ako vam je draže koristiti elektronsku komunikaciju, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila kako bismo dogovorili vaš termin.
  • Putem naše web stranice www.asabolnica.ba

2 načina: 

  • Na našoj web stranici imate istaknutu formu: “Pošaljite upit” kroz koju se možete zakazati za pregled. 
  • Klikom na ikonu Viber-a istaknutu na kontakt formi, također se možete zakazati putem Viber poruka. 
  • Putem Viber-a na poslovnom kanalu ASA Bolnica 
    • Dovoljno je da pošaljete poruku kroz Viber na poslovni kanal ASA Bolnice sa željenim datumom zakazivanja termina
Da li se mogu liječiti na zdravstvenu knjižicu? 

Naša bolnica još uvijek nije u mogućnosti pružati usluge preko zdravstvene knjižice. Međutim, želimo vam saopštiti da predano radimo na tome da obezbijedimo pristup zdravstvenim uslugama ASA Bolnice za pacijente sa obaveznim zdravstvenim osiguranjem.

Trenutno smo u procesu pregovora sa Zavodima zdravstvenog osiguranja kako bismo postigli sporazum koji će vam omogućiti da iskoristite određene usluge naše bolnice. Kada postignemo zvanični dogovor, ASA Bolnica će obavijestiti širu javnost i naše pacijente o novim mogućnostima.

Kantonalni zdravstveni fondovi u BiH u različitom opsegu pokrivaju troškove dijagnostike i liječenja u privatvnim zdravstvenim ustanovama u skladu sa internim pravilima i procedurama. Molimo vas da se informišete u svom Zavodu zdravstvenog osiguranja da li će vaš tretman biti refundiran i u kojoj mjeri.

Imate li parking? 

Da, naša bolnica ima parking prostor, smješten na -2. etaži bolničkog objekta. Raduje nas obavijestiti vas da je parking besplatan za sve naše pacijente, te se može koristiti za vrijeme Vašeg boravka u ASA Bolnici.

Iz koje ulice se automobilom ulazi u bolnički krug?

Ulazu u bolnicu automobilom je iz ulice Džemala Bijedića na broju 127. 

Besplatan parking za naše pacijente se nalazi na -2 etaži , te se može koristiti za vrijeme Vašeg boravka u ASA Bolnici.

Imate li dostupan internet?

Sa zadovoljstvom vas obavještavamo da smo osigurali besplatan pristup internetu kako biste imali udobnost i konekciju tokom vaše posjete našoj bolnici.

Kada je ASA Bolnica počela sa radom?

ASA Bolnica počela je sa radom u subotu, 06.04.2024, od kada imate mogućnost da rezervišete svoj termin za naše usluge. Radujemo se prilici da vam pružimo odgovarajuću  medicinsku uslugu i brigu.

Da li se mogu liječiti pacijenti iz drugih kantona?

Sa zadovoljstvom vam saopštavamo da smo otvoreni za pacijente iz drugih kantona, pružajući im priliku za kvalitetno liječenje. 

Ukoliko odlučite koristiti naše medicinske usluge, naš Finansijski odjel će vam rado pružiti sve neophodne informacije o troškovima i načinu plaćanja. Naš cilj je obezbijediti vam vrhunsku zdravstvenu njegu uz transparentnost i jasnu komunikaciju. Kantonalni Zavodi zdravstvenog osiguranja finansiraju pružanje deficitarnih usluga za tekuću godinu u privatnim zdravstvenim ustanovama. Molimo vas da se informišete u svom Zavodu zdravstvenog osiguranja da li će vaš tretman biti refundiran i u kojoj mjeri.

Gdje se nalazite?

Nalazimo se u naselju Otoka, na adresi Džemala Bijedića broj 127, Sarajevo, Bosna i Hercegovina. 

Google Maps lokacija

Kako doći do nas? 

Koje god prevozno sredstvo da odaberete, veoma lako nas možete pronaći. ASA Bolnica se nalazi u naselju Otoka u Sarajevu u blizini glavne saobraćajnice. 

Javni prijevoz:

Autobus: Sarajevo ima razvijenu mrežu autobuskih linija. Sve linije na relaciji Baščarsija – Ilidža, Baščaršija – Dobrinja zaustavljaju se na stanici Otoka, koja se nalazi 2 minuta od ASA Bolnice.  

Tramvaj: Sve tramvajske linije možete koristiti kao sredstvo prijevoza.Jedna od zaustavnih stanica je i tramvajska stanica Otoka, koja je udaljena na 3 minuta od ASA Bolnice. 

Taxi:

Naručivanje taksija pozivom lokalne taksi službe je jedna od opcija. 

Vlastito vozilo:

Ako posjedujete vlastito vozilo ili koristite usluge najma vozila, možete slijediti navigaciju do adrese: Džemala Bijedića 127, gdje vas čeka besplatan parking. 

Pješačenje ili bicikliranje:

Ako je adresa Džemala Bijedića 127 blizu vaše trenutne lokacije, razmotrite pješačenje ili bicikliranje kao održive opcije.U tom slučaju možete doći iz ulica: Džemala Bijedića, Mehmeda Alagića ili Bulevar Meše Selimovića. 

Da li se plaća parking?

Ne, parking je besplatan za sve naše pacijente te se može koristiti za vrijeme Vašeg boravka u ASA Bolnici.

Imate li organizovani prevoz za osobe sa invaliditetom?

Da, postoji mogućnost ugovaranja organizovanog prevoza za osobe sa invaliditetom. Potrebno je unaprijed najaviti potrebu za ovakvim prevozom, kako bismo se na vrijeme organizovali. Najavu možete izvršiti preko kontakt centra, ili putem mail adrese: info@asabolnica.ba.

Imate li taxi servis? 

ASA Bolnica nažalost nema vlastiti taksi servis, ali želimo vam ponuditi podršku putem našeg osoblja sa recepcija, koji će Vam vrlo radi pozvati taksi. 

Radno vrijeme i posjete

Koje je radno vrijeme bolnice? 

Radno vrijeme ASA Bolnice: 

Ponedeljak - petak u vremenskom periodu od 08:00 do 20:00 sati za sve ambulantne (konsultativno – specijalističke) i dijagnostičke preglede.  

Bolnička odjeljenja ASA Bolnice su dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici, kao i naš Odjel za urgentno zbrinjavanje pacijenata, kako bismo vam obezbijedili neprekidnu medicinsku podršku.

Radite li vikendom?

Radno vrijeme ASA Bolnice: 

Ponedeljak - petak u vremenskom periodu od 08:00 do 20:00 sati za sve ambulantne (konsultativno – specijalističke) i dijagnostičke preglede.

Bolnička odjeljenja ASA Bolnice su dostupna 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici, kao i naš Odjel urgentnog zbrinjavanja pacijenata, kako bismo vam obezbijedili neprekidnu medicinsku podršku.

Financijske informacije

Kako se može platiti usluga ASA Bolnice?
  • Bankovnim karticama

Platnim debitnim, kreditnim i poslovnim karticama, koje su izdate od strane domaćih i internacionalnih banaka: Visa, MasterCard, American Express. Pored jednokratnog plaćanja, korisnicima naših usluga je omogućeno obročno plaćanje (plaćanje na rate) u skladu sa uslovima poslovanja vaše banke. 

  • Polisom dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja

Sarađujemo sa svim domaćim i inostranim osiguravajućim kućama koje nude usluge dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja. Molimo vas da se kod vašeg osiguravatelja informišete o obimu i mogućnosti korištenja usluga ASA Bolnice u skladu sa vašim odabranim osiguravajućim paketom.

  • Knjižicom obaveznog zdravstvenog osiguranja

Trenutno smo u procesu pregovora sa zavodima zdravstvenog osiguranja kako bismo postigli sporazum koji će vam omogućiti da iskoristite određene usluge naše bolnice. Kada postignemo zvanični dogovor, ASA Bolnica će obavijestiti širu javnost i naše pacijente o novim mogućnostima.

Kantonalni zavod zdravstvenog osiguranja u BiH u različitom opsegu pokrivaju troškove dijagnostike i liječenja u privatnim zdravstvenim ustanovama u skladu sa internim pravilima i procedurama.

  • Pre-paid (unaprijed plaćene buduće usluge)

Nudimo posebne pogodnosti za korisnike usluga ASA Bolnice koji se odluče za neki od naših pre-paid paketa. U slučaju neiskorištenosti uplaćenih sredstava, ASA Bolnica će raditi refundaciju novčanih sredstava.

  • Poklon bon

Poklon bon kartica ASA Bolnice predstavlja vrijednost ili pravo na određenu uslugu. Ovaj oblik poklona omogućava primaocu da sam izabere željenu uslugu ili paket usluga koji ASA Bolnica nudi. Obradujte svoje članove porodice, poslovne partnere, prijatelje Poklon bon karticom ASA Bolnice.

 

Kako se može platiti operacija?
  • Bankovnim karticama

Platnim debitnim, kreditnim i poslovnim karticama, koje su izdate od strane domaćih i internacionalnih banaka: Visa, MasterCard, American Express. Pored jednokratnog plaćanja, korisnicima naših usluga je omogućeno obročno plaćanje (plaćanje na rate) u skladu sa uslovima poslovanja vaše banke. 

  • Polisom dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja

Sarađujemo sa svim domaćim i inostranim osiguravajućim kućama koje nude usluge dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja. Molimo vas da se kod vašeg osiguravatelja informišete o obimu i mogućnosti korištenja usluga ASA Bolnice u skladu sa vašim odabranim osiguravajućim paketom.

  • Knjižicom obaveznog zdravstvenog osiguranja

Trenutno smo u procesu pregovora sa zavodima zdravstvenog osiguranja kako bismo postigli sporazum koji će vam omogućiti da iskoristite određene usluge naše bolnice. Kada postignemo zvanični dogovor, ASA Bolnica će obavijestiti širu javnost i naše pacijente o novim mogućnostima.

Kantonalni zavod zdravstvenog osiguranja u BiH u različitom opsegu pokrivaju troškove dijagnostike i liječenja u privatnim zdravstvenim ustanovama u skladu sa internim pravilima i procedurama.

  • Pre-paid (unaprijed plaćene buduće usluge)

Nudimo posebne pogodnosti za korisnike usluga ASA Bolnice koji se odluče za neki od naših pre-paid paketa. U slučaju neiskorištenosti uplaćenih sredstava, ASA Bolnica će raditi refundaciju novčanih sredstava.

  • Poklon bon

Poklon bon kartica ASA Bolnice predstavlja vrijednost ili pravo na određenu uslugu. Ovaj oblik poklona omogućava primaocu da sam izabere željenu uslugu ili paket usluga koji ASA Bolnica nudi. Obradujte svoje članove porodice, poslovne partnere, prijatelje Poklon bon karticom ASA Bolnice.