Drugo mišljenje
Šta podrazumijeva "drugo mišljenje" i koji je cilj dobijanja "drugog mišljenja"?
"Drugo mišljenje" je neovisno mišljenje drugog stručnjaka o prvobitno postavljenoj dijagnozi ili predloženom tretmanu liječenja, koje najčešće traži pacijent. Cilj dobijanja "drugog mišljenja" ljekara jeste kako bi se preispitala postavljena dijagnoza ili preporučena terapija.
Drugo mišljenje potražite u slučajevima kada :
1
Dijagnoza nije jasna ili je složena
2
Terapija ne daje očekivane rezultate
3
Pacijent ima rijetku bolest
4
Postoji sumnja u ispravnost dijagnoze
5
Prilikom preporuke ozbiljnih ili invazivnih medicinskih procedura
6
Za dodatnu sigurnost i povjerenje u medicinski proces
7
Zbog kontinuiranog napretka nauke, pristupi u dijagnosticiranju i liječenju se konstantno mijenjaju i dopunjavaju. Sa "drugim mišljenjem" možete imati pristup novitetima koje se za dijagnosticiranje i liječenje koriste u svijetu.
Benefiti koje imate od "drugog mišljenja" :
- dobit ćete dodatne informacije o svojoj dijagnozi i toku liječenja bolesti, ali i bolje razumjeti Vašu bolest
- bit ćete informisani o novim mogućnostima liječenja, uz profesionalnost i pristupačnost našeg tima specijalista koji su na usluzi pacijentima, jer zadovoljstvo pacijenta je jedan od naših najvećih prioriteta
Kako zatražiti "drugo mišljenje"?
Na email drugomisljenje@asabolnica.ba potrebno je dostaviti / naznačiti : Upit za drugo mišljenje za Vaše zdravstveno stanje.
Nakon toga, dobit ćete povratni email sa Instrukcijama za plaćanje i linkom putem koga ćete ući na Platformu za razmjenu medicinske dokumentacije, a kako bi učitali svoje medicinske nalaze. U narednom emailu, dobit ćete jednokratnu lozinku za ulaz na platformu, a sve u cilju kako bi osigurali siguran prenos dokumentacije.
Na Platformi za razmjenu medicinske dokumentacije
U nastavku su upute i dalji koraci koje morate poduzeti kako bi na siguran način dostavili Vašu medicinsku dokumentaciju:
- Upisati opšte podatke
- U narednom polju potvrditi da dajete svoj pristanak da se Vaši medicinski podaci mogu pregledati i obraditi u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka radi optimiziranja i personaliziranja usluge koju ćete primiti, naznačen u drugom polju
- U polju Komunikacija bolnica – pacijent (napomene vezane za medicinsku dokumentaciju), naznačiti ukoliko imate neki komentar na Vaše zdravstveno stanje
- U polju "Zahtjev" učitan je Vaš zahtjev koji ste dostavili putem emaila.
- U polju "Medicinska dokumentacija" učitavate svoju medicinsku dokumentaciju klikom na dugme "Učitavanje" :
- Unutar ovog polja može se učitati neograničen broj dokumenata / snimaka : potrebno je pojedinačno učitati svaki dokument, klikom na "Učitavanje"
- U polju ponuda i instrukcije za plaćanje učitana su dva priloga (Prilog 1 - instrukcije za plaćanje u BiH; Prilog 2 - instrukcije za plaćanje iz inostranstva)
- Zadnji korak je prihvatiti ponudu ili ukoliko se ne slažete s ponudom, odbiti ponudu, na kontrolnoj liniji
Najčešća pitanja
Da li se moramo prethodno zakazati na pregled/dijagnostiku/lab testove?
Da biste dobili odgovarajuću medicinsku njegu, preporučujemo prethodno zakazivanje za sve vrste pregleda, te dijagnostičkih procedura.
Razumijemo da hitna medicinska stanja mogu nastupiti neočekivano, te zbog toga smo omogućili našim pacijentima da se bez prethodne najave mogu javiti u naš Odjel urgentnog zbrinjavanja. Odjel urgentnoga zbrinjavanja pruža usluge 24 sata na dan, 7 dana u sedmici, te osigurava brzu i stručnu pomoć s ciljem prepoznavanja, praćenja i početnog tretmana liječenja pacijenata u slučajevima po život opasnih povreda i bolesti
Kada i kako se možemo zakazati na termin za pregled kod ljekara?
Imamo nekoliko praktičnih opcija koje vam omogućavaju da rezervišete svoj termin prema vašim preferencama:
- Pozivom na besplatni broj našeg kontakt centra 0800 222 55:
- Naš prijateljski tim kontakt centra je dostupan da primi vaše pozive i pomogne vam oko zakazivanja.
- Za zakazivanje iz inostranstva možete koristiti broj: + 387 33 555 200
- Ličnom posjetom bolnici na info pultu:
- Ako više volite lični pristup, naše osoblje na recepciji stoji vam na raspolaganju za zakazivanje termina tokom radnog vremena bolnice.
- Putem naše web stranice www.asabolnica.ba
2 načina:
- Na našoj web stranici imate istaknutu formu: “Pošaljite upit” kroz koju se možete zakazati za pregled.
- Klikom na ikonu Viber-a istaknutu na kontakt formi, također se možete zakazati putem Viber poruka.
- Putem Viber-a na poslovnom kanalu ASA Bolnica
- Dovoljno je da pošaljete poruku kroz Viber na poslovni kanal ASA Bolnice sa željenim datumom zakazivanja termina
Koja je procedura za otkazivanje ili pomjeranje zakazanog termina?
Razumijemo da se životne okolnosti mogu promijeniti, te smo fleksibilni kada je u pitanju otkazivanje ili pomijeranje zakazanih termina.
Evo nekoliko načina kako to možete učiniti:
- Pozivom na besplatni broj našeg kontakt centra 0800 222 55:
- Naš prijateljski tim kontakt centra je dostupan da primi vaše pozive i pomogne vam oko zakazivanja.
- Za poziv iz inostranstva možete koristiti broj: + 387 33 555 200
- Ličnom posjetom bolnici na info pultu:
- Ako više volite lični pristup, naše osoblje na recepciji stoji vam na raspolaganju za zakazivanje termina tokom radnog vremena bolnice.
- Putem naše web stranice www.asabolnica.ba
2 načina:
- Na našoj web stranici imate istaknutu formu: “Pošaljite upit” kroz koju se možete zakazati za pregled.
- Klikom na ikonu Viber-a istaknutu na kontakt formi, također se možete zakazati putem Viber poruka.
- Putem Viber-a na poslovnom kanalu ASA Bolnica
- Dovoljno je da pošaljete poruku kroz Viber na poslovni kanal ASA Bolnice sa željenim datumom zakazivanja termina
Da li se mogu liječiti na zdravstvenu knjižicu?
Naša bolnica još uvijek nije u mogućnosti pružati usluge preko zdravstvene knjižice. Međutim, želimo vam saopštiti da predano radimo na tome da obezbijedimo pristup zdravstvenim uslugama ASA Bolnice za pacijente sa obaveznim zdravstvenim osiguranjem.
Trenutno smo u procesu pregovora sa Zavodima zdravstvenog osiguranja kako bismo postigli sporazum koji će vam omogućiti da iskoristite određene usluge naše bolnice. Kada postignemo zvanični dogovor, ASA Bolnica će obavijestiti širu javnost i naše pacijente o novim mogućnostima.
Kantonalni zdravstveni fondovi u BiH u različitom opsegu pokrivaju troškove dijagnostike i liječenja u privatvnim zdravstvenim ustanovama u skladu sa internim pravilima i procedurama. Molimo vas da se informišete u svom Zavodu zdravstvenog osiguranja da li će vaš tretman biti refundiran i u kojoj mjeri.
Imate li parking?
Da, naša bolnica ima parking prostor, smješten na -2. etaži bolničkog objekta. Raduje nas obavijestiti vas da je parking besplatan za sve naše pacijente, te se može koristiti za vrijeme Vašeg boravka u ASA Bolnici.